Thursday, November 6, 2008

first day exam ..aku dihujani dengan JAM NENAS /JAM EPAL/ JAM RAMBUTAN/ etc....


bangun awal pagi..belum subuh dah bangun ... nk exam ler katerkan ...so ...bersiap lar..dalam kol 7 pagi kuar rumah...erm ..harap harap tak der ler jam... yer ler kan aku nyer exam start kol 9am... kang tak pasal pasal lak disqualified...hahhaha.. so biler jerk kua ..tempuh jer jalan jelatik (konon kononnyer jln short la ) ALAMAK..JAM GILER!!!!!!!!!!!!.... aku try ikut jln selit selit pun boley jam gak tuh... mati akal aku .. ni jam dah kol 7.30am... beristighfar jer aku.. smpi jalan pahang ... MAK AI.. lagi jam terok... adeh.. aku kol si Paris.. aku kol Sharil (nk kewl kan diri )..erm masing masing dah nk smpi .. cumer aku yg masih terhangguk hangguk dalam jam tuh.....
Pastuh aku tak masuk Federal h/way.. aku try ikut jln Kuching (konon selamat r)..fuh lega jalan bergerak pantas... hehhe lega rasenyer... masuk tol Damansara ...dalam 10 min aku drive... kat depan terbentang lar jalan JAM YG SUNGGUH MENYAYAT HATIKU... aku dah mati kutu dah( nasib baik takder kutu) haha.... aku cume berserah jer ler... coz masuh tuh dah kol 8.40am.. bayangkan ler....aku start kol 9 am... so kene masuk awal 15 min... aku harung gak jam tuh dalam 10 min gk ler... ahit alhamdullilah... smpai gak exit SHAH ALAM/BATU 3...aku rase aku drive laju bangat pagi tadik.... kuar jer tol.... jalan depan sket.... sekali lagik aku diuji dengan JAM ..kali nie jam nenas kot..hahhaa.... tgk jam dah kol 8.50am ...memang kompem aku takkan smpi kol 9 am... tapi aku trus gak ler memecut lepas JAM NENAS tadik... akhirnya aku berjaya sampai ke Dewan exam pada jam 915am... nasib baik adr gak sorang lagik student tuh pun lambat...hehehe dah lambat pun masih lagi control ayu jalan die..adeh...aku jugak yg berlari lari keanak anakan mengejar Dewan exam yg aku rasa dah nk lari... ehehhe... itu ler kejadian yg amat menguji kesabaran dan ketabahan aku...

5 comments:

abiumar said...

Salam...

Moga cemerlang dalam peperiksaan... Amin.

~~Aishun Rafiq~ said...

Salam
heee...sedap gak tu jam nenas
xpa la...semua tu ujian...peaceeeeee

otterKEYCHEE said...

hahahah. tq bro abiumar....aishun suke jem nenas erk... hahahha

C'estlavie said...

segala yang diuji tuhan hanya dalam kemampuan kita kan? :D sabar kan sebahagian iman kita sabar yer :D

otterKEYCHEE said...

thanks bb..hehhee

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail