Saturday, December 20, 2008

arghhhhhhhhhhhhh.


Hidup ini amat membuhsankan bila keseorangan...lantaran pelbagai kisah silam menjelma selang seli cam tikar mengkuang tuh.....
Wedding kat pahang ni pun.. erm best memang best ..tapi biler sedara mara sudah tanay biler nk kawen ? biler nk kawen ? biler nk kawen? what a q? nutting else to ask kot...keep on asking me the same thing when we meet up.. demmmmmm. suh ler gadis pinang kn aku....
biler aku dah rapat n nk wat bini kat ex aku tuh ramai lak menentang ... ckp pasai keturunan lar, aper la n bla bla bla... sampaikan ex aku tak sanggup lagi dah n terpaksa mengundurkan diri....sedih nya..aku dah tak mampu lagi nk wat per.. puas dah aku pujuk dua dua belah pihak.. tapi ...pahit gk yg aku telan....
Aku tak pernah tunjuk kan kesedihan aku kat org ....org igt aku happy jerk.. tapi didalam saper yg tahu kan.. tapi hakikatnya aku neh memang happy go luck tho..
Somtimes i need my own space to get rid of those nonsense things..lately neh aku kurang ketawa yg benar benar gembira...
Maybe kan , age is a huge factor that carry me this way... dem.. next yr aku dah 30 tapi aku tak rasa lak jiwa 30 tuh masuk dalam diri aku neh... go slow big boy..

Eh aper lak aku melalut neh erk... tuh jer ler sorotan kecil hati aku yg luluh...

2229hrs 20th December 2008
otterKEYCHEE

2 comments:

Alang AD said...

patut nye kan hotun ..
soklan nye bukan bila nak kawen ..
patunye kan ...
soklan nye kan ..
"bila la nak sedar diri tu dah tua.. k0h!~ k0h!~ k0h!~ Larikk!!!!!!!~~~~

=D =D >:D

sya_zachery said...

uhukS..apa ini obert..tak baik...hak3..takpe otter..umur hanya sekadar angka..takde makne pun..asal ati mau happy..sure akan selesai semua masalah..hik3..

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail