Friday, December 12, 2008

Year end mood...:)


Wah...dah lamer tak aku update blog ku ini.... well, i'm pretty busy with my work and others activity that i'm involved with. nak wat camne kan..aku dah fikirkan dan renungkan tentang niat aku untuk melupakan chatting and dj-ing... aku tak leh lepaskan sumer tuh kerna dah macam sebati dalam darah aku...itu nama nyer minat /hobi/bakat..hehhehe so akan trus mendj di fungkurfm bla aku time lapang nie....

soal cinta....:( i'm feel so empty right now..... she left me alone...sesuatu yg terjadi disebabkan keluarga.... tapi aku redha ...akan akan meneruskan kehidupan aku ..walaupun tiada lagi kata kata cinta dari seseorang yg bernama wanita.....

Kini , aku akan trus menumpukan perhatian terhadap aper yg aku lakukan..... dan aku akan pastikan aku juga berjaya dalam study aku....

Tapi sekarang ni dah nak masuk tahun baru.... teralu cepat masa berlalu... tiap detik dan ketika aku berlalu tanpa aku sedari.... aku meniti kedewasaan didalam jiwa keremajaan....

argh takpe lah kan... age is not a big deal tho...its just a figure that can make u feel annoyed wt ur feeling... am i rite..hehehhe..

eh..8.10 pm already... got to go for dinner....

will be right back soon.

3 comments:

K i a H R o N g G e n G said...

azam tahun baru : 365 hari mencari chenta lariiiiiiiii

Anonymous said...

huhu...abg otter..saya rela menggantikan cinta yg lari..huahuahua

Anonymous said...

hahahaha...rmainya yg mengoffer diri. Dun wori...hang kan dpt yg lebih baik...pilih la yg dr agamanya dahulu..insyaALLAH bahagia dunia akirat...wish u all the best...heeeeeee

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail