Sunday, November 9, 2008

sunday ..paper PRO520 yg mencabar otakku..


hari ni aku ader paper business writing (PRO520)..erm pagi tadik aku dikejutkan oleh alarm handphone aku (Surah Al-Qursi) kol 6 am..dah bagun jerk terus aku bersiap mandi manda dan menunaikan solat Subuh.. dalam kol 6.30am Yaya kol bagi wake call... padahal aku dah siap sempurna dan bergaya dah time tuh..hahha takper aku yang pesan kat die wat wake up call... dalam kol 6.50 aku dah kuar rumah...walaupun bukan hari berkerja tapi aku tetap nk kuar awal cz nnti aku tak nak tension tension lambat sampai ke dewan exam..on the way tuh aku gi breakfast dulu kat melawati .. makan nasik lemak with rendang daging.. aku rase aku lah fisrt customer cz aku sorang jerk yg baru mintak order..hahha sian tokey kedai tuh tgh berkemas kemas dah ader org mintak order...
Nampak nye perjalanan aku ke Shah Alam berjalan lancar tanpa sebarang gangguan jem nenas/ jem apple/ jem rambutan ker aper.. aku sampai kat dewan exam dalam kol 8.00 am..wah awal sungguh ..exam start kol 9am.. so lepak ler dlm kete jap sambil menelek aper aper yg patut.... dalam 8.15am baru ler aku kuar kete menuju ke dewan....dah ramai gak yg datang..bangga gak ler dapat datang awal.. hahha.. Alhamdulillah aku dapat ler jawab soklan yg diberikan..penat tangan aku menulis feature stories/proposal/memo/news release...rase cam kesuntukan masa jerk tapi aku cuber wat yg terbaik....
Abis jerk exam tepat kol 12 tgh hari , biasalah perjumpaan ngan frens.. tapi aku rasa cam kurang sorang.. aha .suessy was not around...Eda pun call ler die...lar suessy ader kesilapan teknikal..die igt exam start kol 2.15pm.. lor cian dia missed the paper... so advice die suh amek mc ler to maintain cgpa.. kok tak nanti effect lak kan...
Aku, Sharil,Yaya,Wani, Rafiq dan Kak Le gie makan tgh hari kat restoren mamak Hakim...aku tak makan pun cz pagi tadik dah maek heavy breakfast. just a glass of ice lemon tea...dah siap makan trus str8 balik kampung....
Tinggal lagik satu paper yg akan aku hadapi rabu ni.. erm ..pysco LIB...ni yg maleh nk membaca nie ..nk kene igt teori teori r n bla bla bla
tak per lar ni semua kan cabaran blaja.......so aku pun nak smbung bace buku..daaaaaaa

No comments:

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail