Tuesday, December 30, 2008

Hari terakhir dan pengunduran.....


Hari ini, 02 Muharram Selasa 1430 Hijriah adalah hari kedua bagi tahun Islam dan bakal menyaksikan 2 hari sahaja lagi aku akan meninggalkan 2008... Banyak perkara yang belum terlunas dan yg bakal aku lakukan bagi menghadapi 2009 yang aku rasa lagi mencabar liku liku kehidupan aku ini...

Aku terpaksa mengundurkan diri dari beberapa perkara yang aku lakukan ketika ini... malahan aku akan terus bergerak kehadapan dengan apa yang belum aku lakukan..

Sedikit demi sedikit, aku pasti semuanya akan berjalan lancar......pastinya pahit dan manis 2008 akan tercalit dan pahat dalam diri aku supaya menjadi lebih matang dan berhati hati dalam meniti kehidupan ini...

Pastinya semuanya akan mengatasi kekalutan dan kesunyian dalam diri ini.... hingga berjumpa lagi....

Salam dari,

otterKEYCHEE

2256 hrs
02 Muharram 1439 Hijriah
30 December 2008

4 comments:

Anonymous said...

owh...what a sad ending..... :( .. be cool man... i know u can handle it....

Anonymous said...

lek3..usah undur..maju ke depan jer..okek..:D

K i a H R o N g G e n G said...

Majulah otter utk masa depan yg lebey cerahhhhhh..you go man!!!

Anonymous said...

raymee , let's go party @ zouk tonite... i'll call u later..-cheat-

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail