Sunday, December 21, 2008

Kete owh kete

dem...kita ku tak siap lagik...
camner neh... tekejung aktiviti aku.....i was hoping that problem can be resolved today...unfortunately, it has been delayed due to sparepart problem and bla bla bla...

Aku dah janji ngan obert,atung,sue and fasha nk gie mandi manda kat jinbara..arghhhhhhh tak dapat join lagik....

Kekejungan diri ini semakain ketara pabila aku dikejungkan oleh sms dari ex aku..die tanya kabar aku..aku masih waras...isk memang kejung tol ar

..lantaran aku kene bikin sesusatu buat aku jadik lagik happy....


tepaksa ler melayan diri lagik ngan rokok malboro light yg dah nk abeh neh....

1000hrs 21st December 2008

5 comments:

Missfasha said...

hikhikhik..
aktiviti yang pnjang oter wlaupun hanya satu malam.

Alang AD said...

oih!~
miakaka..
tuh .. yg kat dinding tuh ...
sama sebijik cam yg kat gumah ai nih!~
ayayayaii!~

sya_zachery said...

hahaha..no komended..eh tu gambar nak tayang bulu kaki ke otter?kui3..

otterKEYCHEE said...

wmakakakaka.. samer ler obertun erk... sumer bulu tanyag tuh sya..

Missfasha said...

wmakakakaka.. samer ler obertun erk... sumer bulu tanyag tuh sya..

bulu tanyag << apekah itu..
akakakakka

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Brand of Perfume / Price / Quantity
Delivery mode Delivery
Self Pick-up
Courier
Date & Time : (If self Pick-Up)
Address :
Payment Method :
Payment Acknowledgement (Bank Transfer)

form mail